Wie krijgt dit jaar de Capelse Doorzettersprijs?

Arbeidsgehandicaptenmaandag 29 januari 2018 07:45

Iedereen kent ze, mensen die individueel of samen tegen de stroom inroeien. Ze komen op voor een goed doel, maar hebben het daarbij niet makkelijk. Soms worden ze zelfs als irritant ervaren of botweg tegengewerkt. Maar opgeven, dat is geen optie voor hen.

De Capelse ChristenUnie wil graag net als in voorgaande jaren de Capelse Doorzettersprijs uitreiken. Eerdere winnaars waren bijvoorbeeld de Belangengroep Gehandicapten Capelle en de Stichting Natuurvrienden.

Alle Capellenaren worden opgeroepen namen op te geven van mensen of organisaties die voor deze prijs in aanmerking komen. Op 10 maart 2018 zal de winnaar bekendgemaakt en gehuldigd worden.

Hoe gaat het in zijn werk? Vertel ons, de Capelse ChristenUnie, wie u de Doorzettersprijs 2018 gunt en waarom (graag een korte omschrijving wat diegene doet en wat er zo bijzonder is). U kunt, tot uiterlijk 24 februari 2018, mailen naar fractie@capelleaandenijssel.christenunie.nl of Hilde Groenendijk bellen 0646574991