Jongeren

In het hart van de ChristenUnie bloeit een onafhankelijke politieke jongerenorganisatie die bekend staat als PerspectieF - een jongerentak die vastberaden is om een blijvende indruk achter te laten in hun eigen omgeving en ver daarbuiten. Hun doel? Impact hebben op de samenleving en het politieke landschap van Nederland transformeren. PerspectieF biedt een scala aan mogelijkheden om jongeren te ondersteunen bij het realiseren van deze ambitieuze doelen.

Of je nu gepassioneerd bent over politieke ideeën, bedreven in het organiseren van activiteiten, bedreven in communicatie, of gewoon wilt bijdragen aan positieve verandering, PerspectieF heeft een plek voor jou of je nu ervaren bent of niet. De beweging nodigt jongeren uit om betrokken te raken bij het uitwerken van politieke strategieën, het organiseren van impactvolle activiteiten, het ondersteunen van communicatie-inspanningen, het werven van nieuwe leden en deel te nemen aan waardevolle trainingen.

Sluit jij je aan bij de 1500 jongeren die je al zijn voorgegaan? Voor slechts €12,50- per jaar steun je hun werk en help je mee om hun christelijke politieke geluid verder te verspreiden.

Meer informatie over PerspectieF