Ontslag van Burgerraadslid Arjen van den Brink bekrachtigd door Gemeenteraad, blijft actief voor ChristenUnie

Afscheid Arjen
CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB.png
Door Capelse ChristenUnie op 17 februari 2024 om 00:52

Op 12 februari heeft de gemeenteraad het aangevraagde ontslag van ons gewaardeerde burgerraadslid, Arjen van den Brink, bekrachtigd. Deze beslissing kwam tot stand vanwege de uitdagingen in het combineren van zijn verantwoordelijkheden met het veeleisende gezinsleven. In zijn eigen woorden: "Als je je niet meer volledig kunt inzetten voor deze prachtige en eervolle functie, is het beter om een stap terug te doen."

Desondanks zal Arjen van den Brink actief blijven voor de Capelse ChristenUnie en onderdeel blijven van de fractie.

Arjen heeft met toewijding gediend als lid van de commissie Samenleving en Economie (SLE), waar hij zijn expertise en passie voor de lokale gemeenschap heeft laten zien. Zijn vertrek zal worden opgevangen door Jan Visscher, die vanuit de commissie Bestuur, Veiligheid en Middelen (BVM) doorschuift naar SLE. Tegelijkertijd zal Peter Eilander afwisselend met Hilde Groenendijk de verantwoordelijkheden van Jan Visscher overnemen in de commissie BVM.

Hoewel het vertrek van Arjen een verlies is voor onze gemeenteraad, zijn we dankbaar voor zijn inzet en betrokkenheid.