UPDATE: Welkom Burgemeester (locatie gewijzigd)

Michiel Grauss2.jpg
CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB.png
Door Capelse ChristenUnie op 15 maart 2024 om 16:01

UPDATE: Welkom Burgemeester (locatie gewijzigd)

Op 28 maart 2024 keert Michiel Grauss, voormalig Capels raadslid en nu de burgemeester van Bodegraven-Reeuwijk, terug naar zijn oude woonplaats. Hij zal ons in een open avond bijpraten over zijn ervaring als raadslid en neemt ons mee in zijn eerste voetstappen als burgemeester.
Deze avond wordt georganiseerd door de Capelse ChristenUnie. Komt u ook?

Hoe gaat Capelle aan den IJssel haar nieuwe burgemeester zo goed mogelijk verwelkomen?
Hoe zorgen we ervoor dat hij/zij zich snel thuis voelt in onze stad?
Wie kan nu beter hierop antwoord geven dan iemand die 16 jaar lang Capels raadslid was, en via een wethouderschap nu zelf burgemeester is?
Oud-Capellenaar Michiel Grauss, en nu burgemeester van Bodegraven/Reeuwijk komt op 28 maart 2024 naar zijn voormalige woonplaats om ons als Capellenaren op zijn eigen humoristische en ludieke wijze hierover te onderhouden. Natuurlijk zal hij ons bijpraten vanuit zijn enorme ervaring als Capels raadslid en wethouder in Rotterdam, maar ook terugkijkend op zijn eigen eerste stappen op het burgemeesterspad. Michiel Grauss weet als geen ander van de knelpunten en uitdagingen waar Capelle voor staat. Hoe nemen wij Capellenaren straks onze nieuwe burgemeester hierin mee?

Iedereen is van harte welkom om te luisteren, vragen te stellen en mee te praten op
een open avond van de Capelse ChristenUnie met als spreker Michiel Grauss op
donderdagavond 28 maart om 20:00 uur in de De Voorhof, Bermweg 332 in Capelle aan den IJssel. (Zaal open 19:30 uur; toegang is vrij)

Labels: ,